AlHamdulilLaah.. segala pujian bagi Allah, salawat dan salam kepada junjungan RasululLaah s.a.w. Dengan kerjasama yang mantap dan bersungguh-sungguh, program Ibadat Qurban KMNS dapat dilaksanakan dengan begitu jayanya.

3 ekor lembu jantan telah dikorbankan... bermula lebih kurang jam 8 pagi dan selesai keseluruhannya jam 4:15 petang. Jam 11:30 lebih daging korban telah mula diagih-agihkan. Jam 12:00 lebih sup tulang lembu periuk pertama mula dihidangkan . Dengan begitu berselera pensyarah dan staf sokongan menghirup dan meratah sup tulang lembu kurban yang resepinya disediakan dan dimasak oleh en. Ahmad pemandu KMNS.

Tahniah kepada Ust. Mohd Mokhlis sebagai penyelaras pogram dan juga kepada semua mereka yang terlibat menjayakannya... Moga dikali yang mendatang kita mendapat penglibatan yang lebih menggalakkan daripada warga kolej sehingga ke penghabisan dan penamat program terutamanya semasa mengemas dan membersihkan peralatan dan tempat... bukan sehingga habis sup tulang sahaja.... hehehe.

Begitu juga syukran jaziilan kepada peserta-peserta korban, tanpa pengorbanan anda semua, tiadalah program ibadat korban.... tanpa ibadat korban, tiadalah sup tulang lembu korban.

Sekian, walhamdulilLaaaaaaah...

Dicatat oleh Rosli al-Looneeqy Isnin, 30 November 2009

0 ulasan

Catat Ulasan

Subscribe here